راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم
راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم

کد کپی رایت برای فوتر وردپرس

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

افزایش حجم فایل در وردپرس + شبکه

شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می خواهید فایلی رو آپلود کنید [فیلم , موسیقی و . . .] با خطای محدودیت حجم آپلود روبه رو می شوید این مشکل بیشتر برای افرادی که از هاست های اشتراکی استفاده می کنند پیش می آید در این مطلب شما رو با روش های مختلفی برای حل این مشکل آشنا می کنیم :
روش اول اینکه اگر شما به فایل php.ini در هاست خود دسترسی دارید کد زیر را در آن قرار دهید و آن را ذخیره کنید. [ این فایل در پوشه wp-admin قرار دارد ! ]

upload_max_filesize = 64M
post_max_size = 64M
max_execution_time = 300

اما اگر به هر دلیل نتونستید از روش اول استفاده کنید می تونید روش دوم رو امتحان کنید : روش دوم اینکه کد زیر را در فایل htaccess. قرار دهید و آن را ذخیره کنید :

php_value upload_max_filesize 100M
php_value post_max_size 100M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300


اما در وردپرس شبکه براحتی میتوانید از قسمت پیشخوان شبکه»تنظیمات مقدار پیشفرض آپلود برای سایتها رو تعریف کنید + تنظیمات جداگانه برای هر زیرمجموعه(وبلاگ)

حل مشکل برعکس نوشتن متون فارسی در فتوشاپ Photoshop ME

 شاید شما هم به این مشکل برخورد کرده باشید که بعضی وقتها توی فوتوشاپ ME  که نسخه مخصوص خاور میانه هست کاراکترهای فارسی برعکس نوشته می شه !

برای حل اون بایدابزار متن را کلیک کنید  و از گزینه های اضافی قسمت متن  روی دکمه  Taggle the character and paragraph panels بزنید و از تب paragra[ph قسمت  Middle Eastern Single-line Composer  را علامت بزنید تا تایپ صحیح و درست فارسی را داشته باشید . در ضمن نیز از Middle Eastern Every-line Composer می توانید برای تایپ متونی مانند پارگراف و چند خطی استفاده کنید .

 

حل مشکل برعکس نوشتن متون فارسی در فتوشاپ Photoshop ME