راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم
راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم

آموزش طریقه ساخت رم مجازی برای کامپیوتر

این کار واسه اوناییه که زیاد بازی می کنن !!


ابتدا روی آیکن my computer کلید راست کرده سپس گزینه ی properties رو زده.

تو نوار سمت چپ روی گزینه ی advanced system settings کلیک کرده.
در پنجره باز شده روی tab advanced کلیک و سپس در بخش performance روی setting کلیک کرده .
در پنجره ی جدید روی tab advanced کلیک کرده و در بخش virtual memory - change را زده و درپنجره جدید تیک automatically را برداشته تیک custom size را فعال و در کادر اول و دوم به ترتیپ اعداد 1024 و 4095 را وارد کرده و روی گزینه ی set کلیک می کنیم .
به ترتیب این کار را برای هر درایو انجام داده و در پایان روی OK کلیک کرده و سیستم را راه اندازی مجدد (restart) میکنیم .


حالا دوباره بازی کنید و تفاوت رو احساس کنید!!!

منبع: ترفندستان

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 30 آذر 1398 ساعت 16:20

دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد