راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم
راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم

چگونه برنامه اندروید بسازم ؟

چگونه برنامه اندروید بسازم ؟

شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که چقدر خوب میشد اگر میتوانستید یاد بگیرید  چگونه برنامه اندروید بنویسید …

این کار هم پول بسیاررر رر خوبی داری و هم خلاقیتی هستش …

با ما همراه باشید تا از صفر تا صد برنامه نویسی اندروید رو برای شما بگوییم … 

ادامه مطلب ...

نحوه پیدا کردن آی پی(IP) سرور سایت ها

درود
گاهاً برای بسیاری از افراد نیاز میشود تا آی پی سرور سایتی را به دست آورند.
آی پی سرور سایت ها در مقوله هایی مانند هک کردن و یا مواردی مانند گرفتن درگاه پرداخت از زرین پال و... نیاز میشود!
برای یافتن main ip ( آی پی سرور) یک سایت بدین شکل عمل کنید:  ادامه مطلب ...

اجرای همزمان چند فایرفاکس با تنظیمات مختلف

https://www.mozilla.org/media/img/firefox/firefox-256.e2c1fc556816.jpgگاهی پیش می آید که دوست دارید بتوانید همزمان چند پنجره فایرفاکس را باز کنید ولی با این ویژگی که هر کدام دارای تنظیمات مختلف و متفاوتی باشند مثلا بر روی هر کدام افزونه های متفاوتی نصب شده باشد و یا هر کدام دارای پراکسی متفاوت باشند و یا اگر از کاربران حرفه ای فایرفاکس هستید و تغییراتی در about:config می دهید و دوست دارید این تغییرات را قبل از استفاده تست کنید و یا حتی دستی بر افزونه نویسی دارید و نمی خواهید باگ موجود در افزونه تازه متولد شده فایرفاکس شما را از کار بیاندازد لازم است که از امکانی به نام پروفایل استفاده کنید. قبل از ادامه مطلب باید بگویم هر چند بار هم که فایرفاکس را اجرا کنید پنجره های جدیدی از این مرورگر باز می شود که همه دارای تنظیمات یکسانی هستند. با ساخت پروفایل می توانید چندین پنجره فایرفاکس را که از هم مستقل هستند را باز کنید. در ادامه روش ساخت پروفایلها را در فایرفاکس خواهید خواند. 

ادامه مطلب ...