راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم
راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم

مشکل آپلود سنتر کلیجا با تغییر سرور

سلام

 بعد از بروز رسانی های سرور، کلیجا  از کار افتاد و کار نکرد و با ارور زیر روبه رو شدم.
ارور :
Kleeja error :
[ 8192:KljUploader.php:90 ]
mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead
Visit Kleeja Website for more details.

 

 راه حل هایی که مشکلم را حل کرد:

شما باید تنظیمات را از mysql به mysqli تغییر دهید
ویرایش فایل config.php موجود وتغییر مقدار $db_type از mysql به mysqli

وبعد:

در مسیر نصب کلیجا به مسیر زیر بروید

/includes/adm
فایل start.php رو باز کند و دنبال عبارت زیر باشید

کد:
preg_replace
سپس با این جایگزین کن
preg_replace_callback

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد