راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم
راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم

اسلایدر کشویی آژاکس

امروزکد اسلایدر کشویی را برای کاربران گرامی گذاشتم که استفاده ببرند. در این کد از تکنولوژی آژاکس گوگل و جی کوئری استفاده شده است و به صورت کشویی اسلایدها نمایان می شوند.

دموی کد: کلیک کنید

منبع ولینک مطلب: jdesign.ir

کد سلایدر برای هدر وبلاگ و سایت

امروز برای شما یک اسلایدر بسیار حرفه ای آماده کرده ایم که علاوه بر قابلیت نمایش تصویر و متن قابلیت نمایش فریم های قبلی و بعدی را دارد!
این اسلاید با تکنولوزی css و javascript طراحی شده است 
ادامه مطلب ...

کد تبلیغات در گوشه سایت و وبلاگ

حتما از وبلاگ های که در سیستم های وبلاگ دهی ایرانی مثل بلاگفا و میهن بلاگ و … میزبانی شده اند دیدن کرده اید و همچنین تبلیغاتی که در گوشه این سایت ها می آید رو دیده اید.امروز برای شما اسکریپت یا کد تبلیغات گوشه سایت را که امکان بستن آن نیز وجود دارد برای شما آماده کردم.همچنین وقتی موس بر روی تبلیغ می رود تبلیغ پر رنگ تر میشود ،جایگاه تبلیغ در گوشه سایت ثابت می باشد و همچنین یک ظاهر خوبی هم دارد.

کد تبلیغات گوشه سایت و وبلاگ 

ادامه مطلب ...