راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم
راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم

پاک کردن کانکشن وایرلس استفاده شده در ویندوز

روش اول :

خط فرمان ویندوز (CMD) را به هر روشی که آشنا هستید اجرا کنید. کلیدهای ویندوز+x را فشار دهید و در کادر تایپ کنید  cmd


پس از آنکه خط فرمان را اجرا کردید، فرمان مقابل را تایپ کنید :


netsh wlan show profiles
  

لیستی که برای شما نشان داده می شود، لیستی از شبکه های Wireless تعریف شده در سیستم شما می باشد. فرمان زیر را اجرا کرده و بجای عبارت profile_name، نام شبکه ای که قصد حذف کردن آن را دارید، عیناً همانطور که در مرحله برای شما نشان داده شد وارد نمایید :


netsh wlan delete profile name="profile_name"
unnamed1

درصورتی که مراحل با موفقیت انجام شود، پیغام حذف موفقیت آمیز برای شما نمایان خواهد شد.

unnamed-11

روش اول به پایان رسید؛ استفاده از این روش را برای شما پیشنهاد می‌کنم.

روش دوم:

این درواقع متد یا روشی نیست که مایکروسافت آن را برای اینکار قرار داده باشد، اما اگر توجه کرده باشید اگر ویندوز ۸.۱ در اتصال به یک شبکه ناموفق باشد، به شما این پیشنهاد را می دهد که شبکه‌ای را حذف کنید (Forget Netowrk)، لذا ما میتوانیم از این گزینه استفاده کنیم و پسورد کانکشن خودمان را در تنظیمات به یک پسورد اشتباه تغییر دهید تا در هنگام سعی کردن برای اتصال به آن، ناموفق شود و پیشنهاد حذف شبکه را به شما میدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد