راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم
راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم

آموزش استفاده از اینترنت کامپیوتر در موبایل بوسیله بلوتوث و کابل

بلوتوث: 

1. بلوتوث رو به کامپیوتر وصل کرده و همه درایور های بلوتوث

 کامپیوتر و همچنین برنامه WIDCOMM رو از سی دی بلوتوث نصب

 کنید

2. بعد از نصب این برنامه ، یه آیکون شبکه به شبکه های قبلی بنام

Bluetooth Network در قسمت

control panel>>network connections اضافه میشه


3. حالا در گوشی ، بلوتوث رو روشن کرده ،به قسمت

menu>>settings>>bluetooth>>my devics رفته و  ادامه مطلب ...

فعال کردن Developer Options و USB Debugging در گوشی

در سیستم عامل اندروید نسخه 4.4.2 در قسمت Setting گزینه ای به نام Developer Options برای تنظیم USB Debugging وجود ندارد.

درسته چون نباید دسترسی ان برای همه باز باشد ( از اسمش مشخصه ) - اما یک حقه ای وجود دارد

در قسمت setting و about phone

احتمالا آخرین گزینه  Build Number وجود داره. چندین بار روی آن بزنید ( 5 یا 6 بار) تا Developer mode باز شود

فعال کردن usb debugging هم از همانجا ممکن است.

تترینگ - اشتراک اینترنت با کابل به گوشی

http://blog.allusb.com/wp-content/uploads/2010/11/USB-Tethering.jpg

خیلیا ترجیح می دن، وب گردی و یا کارای دیگه ی اینترنتی رو با رایانه های رومیزی یا لپ تاپ انجام بدن. ، برای عده ای هم فرقی نمیکنه و با تلفن همراه این کار ، یعنی وب گردیشون رو انجام میدن

خیلی وقتها مرور اینترنت از طریق کامپیوتر انجام میشه  ، بعضی وقتها هم با موبایل میشه وب گردی رو انجام داد   ، اما بعضی وقتها مثلا وقتهایی که در  تو هستین  ممکنه مجبور بشین اینترنت موبایلتون رو به رایانه انتقال بدینو با رایانه و در سفر   وب گردی رو انجام بدین   ، به این کار تترینگ گفته میشه
برای این کار اول باید،   ادامه مطلب ...