راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم
راهنمای من

راهنمای من

اینجا مجموعه مشکلاتی که شخصا به آنها برخورد کرده ام و راه حلهایش را برای دسترسی راحت خودم مینویسم و شاید دیگرانی هم

آموزش ساده تغییر لوگو و لینک وردپرس فارسی در صفحه ورود

حتما خیلی از شما صفحه ورود وردپرس رو دیدید که لینک و لوگو صفحه مروبط به سایت شخص نیست .

و خیلی ها خواست اون رو عوض کنن

آموزش بسیار ساده رو امروز براتون آماده کردم  ادامه مطلب ...

راهنمایی درمورد پستهای کدگذاری شده

در صورتیکه به پستهایی نیاز دارید که به رمز عبور احتیاج دارند اینجا را کلیک کنید

اینم یه کد ساده و راحت واسه انتقال خودکار به صفحه جدید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کد مردم آزاری

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

آموزش ساخت ساعت فلش


توی این آموزش قصد دارم تا آموزش ساخت ساعت عقربه ای و یک توضیح اجمالی در رابطه با ساعت های دیجیتالی داشته باشم.
ساخت ساعت دیجیتال :
ابتدا یه سند جدید باز کنید و یک تکست فیلد ایجاد کرده و اون رو در حالت Dynamic قرار بدید و در قسمت var تایپ کنید :  
ادامه مطلب ...